AJ.

vilken bra dag. igen!
först engelska, delade ut roller. jag ska vara Claire " the pram queen " populära tjejen. Blev för min del att vara henne 2 ggr. Men det är kul, måste bara lära mig det engelska manuset. Sen var det matte, orkade inte räkna så mycket. men jag ligger bra till iallafall! Sen slutade vi, kvart över 12. jag evy erika julia sofie och malin drog till stan. jag & julia satte oss vid paus och åt god sallad sen shoppade vi lite innan jag mötte evy och vi drog tillbaka till skolan. Julia kom även efter ett tag. Herregud det var länge sedan jag hade så kul! vi hade kuddmys /krig. super mysigt. sen vare helvetet. tandläkaren. hade värsta magknipen. hatar tandläkaren.
" oj. du ser blek ut.. mår du inte bra? är du sjuk? eller.. du är bara rädd? "
haha. vart helt darrig och när jag skulle dricka tappade jag muggen och jani.. det var inte kul. ont gjorde det också. hade jag inte hål när jag kom, så har jag det nu... AJ.

sen var det meningen att jag & evy skulle träna.. men min magknip vägrade släppa, och hon hade ont i foten samt ryggen och magen. så blev inget. istället gick jag på stan lite, åkte till maxi och sånt. väntade på att pappa och mamma skulle komma. Köpte bästa kläderna

- en paljett tubtopp stl L som var perfekt som kjol
- ett par paljettleggins stl 48/50 som satt snyggt slappt
- ett linne stl L som är skitsnyggt till byxorna
- en halsduk. supermysig. rund.
samt en jätteskön tunika från monki.
gillagilla!

långt inlägg. bra dag!
imorgon blir det fika med mina fina.
& öppethus & sångträning med alex samt massa teater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0