bort med kanterna

nej men kul. kuljul som de säger chickago. undra hur chickago stavas. Sitter här med så mycket kläder jag drömmer om. Kollar på let's dance. Känner mig som bamse i bamsesvärld på kolmården. kolmården borde man sticka till. Ett jobb vore nice också. Pallar inte jobba i sommar sen ju. Har iallfall fortfarande feber. Om gud nu finns, så inte fan tycker han om mig. Blir väl hemma hela dagen. åh. trevlig helg jo men visst. Mamma och Pappa är och kollar på nytt bardum. tummen upp för det! Ja. skriv upp det! intressant där tänkte jag.

snälla hundar som delar med sig lite av soffplatsen..

evert-glasögonorm och hagsell

haha bäst oss att komma likadana ^^

Kommentarer
Postat av: Julian Hernandez

Fin blogg !. Ta gärna en titt förbi min :). Kram

2010-01-09 @ 13:06:48
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0