dagdag.

kalltkallt. kylan sätter sig i ryggraden. limmar sig fast och släpper aldrig. jag sitter och funderar. vad är jag? en "bad boy"? sportfåne? den populära tjejen? svåra tjejen som inte säger någonting? nörd? en sträng lärare? Nej. jag har ingen aning. men tills på måndag måste jag komma på det. måste välja en roll. har ingen aning verkligen. Godisaffären kan ju ta sig någonstans. jag gjorde bort mig totalt idag. men jag förgyllde kassörskan på TICKETs dag. alltid något. erika &hm.vad heter hon..hanna! är så fina tjejer. tackar för dagen som innehöll så mycket mat att jag trodde jag skulle sprängas. jag har ont i halsen. nu fick jag sms!
vill pussas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0