godnattt

jag.var.typ.död?

jag gör?

bjussarN.

för att citera mig själv

 



"UTAN KRUSIDULLER.

HELT KLART BÄSTA VECKAN I MITT LIV HITTILLS.

VI TRODDE DET SKULLE BLI BRA

MEN DET BLEV SÅ JÄVLA PERFEKT.

ALLTING. VARJE DAG. VARJE KVÄLL!

PUSS PÅ DET.

BÄSTA KLÄPPEN. BÄSTA ANNA!

BÄSTA DKN <3

BÄSTA ALLT


2010 SKA BLI KLOCKRENT HAR JAG BESTÄMMT!

BÖRJADE JU BRA IAF.

VÄRLDENS BÄSTA NYÅR! "

 

& förlåt anna. jag vet att allt skulle stanna i kläppen men jag måste bara berätta att på nätterna när man kom hem. då var man så jävla trött. en natt gick jag och borsta tänderna i sömnen, en natt skickade jag as suriga sms i sömnen, och en natt somnade jag när jag höll på att dricka så glaset åkte i marken.

hah. jag finner mig själv som ganska duktig!

 

godnatt.


Kommentarer
Postat av: fransson

finaste tjejerna!

2010-01-06 @ 14:32:11
URL: http://evys.devote.se
Postat av: anna

Det är lugnan gumman..<3 hihhihi bästa vexckan..<3 går inte och säga i rod hur mkt allt betyder för mig..<3 fan tror verkligen jag aldrig mått bättre..<3 hihihi bästa bästa bästa...<3:P puss min älskling..<43

2010-01-07 @ 08:29:10
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0