han har de riktiga gympaskorna!

jag fattar inte grejen. sjuk sjuk sjuk. att jag alltid ska bli sjuk när jag går på bio. Jag som skulle sova hos min fina hagsell..förövrigt vet jag inte riktigt vad som händer i min kropp i detta nuet. 90% är inbildning. som jag älskar och hatar. Imorgon tänkte jag gå på stan med hagsell och anna. köpa en bok och en sak till. får se hur det blir. Nu ligger jag här raklång i soffan. funderar på att .. ae, ingenting egentligen. funderar på att ligga kvar. tänka. lyssna. titta. lee. Jag har fortfarande inte förstått hur lee stavas. men vem räknar. ska be pappa fixa lite varm oboy. tänkte trolla fram "dk1" också. sån saknad. det är så sjukt allting. tillomed jag. feber - ewe : 1-0

inse.

Kommentarer
Postat av: anna

hihih bästa dig ewe..<3 lyssna inte för mkt på dk1 nu bare..:D hihih

2010-01-09 @ 17:45:39
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0