livet som frisk

ja men det rullar på. Dagen har varit superbra. Jag har blivin antagen ( heter det så? ) till ponny hopplaget samt dressyrlaget. Det blir nog riktigt kul! Dock hoppar vi bara 80-90, men bara för lagkänslan liksom! Blir nog mer vid sidan om. Nu har jag delemma här för mig själv. börjar jag kvart över 10 eller kvart över 11 i morgon. frågetecken. hursomhelst så slutar jag kvart över 12. nice mega baice. jag älskar när min syster är surig. hon är typ finast på jorden. jag vill träffa josefin.

syster och jag.

josefin & jag.
båda bilderna redo för bröllop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hellluuuuu? slutar kvart över 12? ;o

2010-01-10 @ 20:24:25
URL: http://evys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0