livet som sjukling del 4

det är bra att vara sjuk. man får lov till så mycket. som att matcha snyggt.

snygging.får även lov att sova mitt på ljusa dagen.

och man har en anledning till varför kläderna är ut & in.

och att njuta av att nu vara som en neger.
åh. att bli brun får mig att längta som bara den till sommaren!

finbildevert!

och såklart gosa massa med hunden



och beställa lite mer kläder


bla. solbrillor, t-shirt och 2 hårband.
nu ska jag sova. men innan john blund kommer ska jag tänka lite på min kille som jag hört att det så fint kallas.
imorgon ska jag träffa tilda halv 12 i stallet. trevligt !
natti


Kommentarer
Postat av: anna

HAHAH bästa byxorna..:D hihih finaste du raring..<3

2010-01-10 @ 12:05:36
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0