modiga tjejen.

åh. såna fina dagar det finns! idag efter en bra.bättre.bäst dag i skolan med barnlåtskrivande, teater övning och sång blev det fika med viccs. extremt trevligt. satt väl där 1.5h iallafall. skaffade lite fina bestämelser och satt och dagdrömmde. samtidigt som vi diskutera hur dåligt det var att dagdrömma. där fick vi till det. sen var det en sväng på stan. lägga undan lite grejer som jag ska köpa i morgon. Sen träffa mamma och pappa och sticka till jb och äta. äcklig mat. menmen det var lite trevligt. HÖRDE ATT DET VAR FOLK SOM HADE GISSAT ATT JAG VAR 22. ÄVEN FÅTT KOMMENTERAR SOM " HON KOMMER JU LÄTT KOMMA IN PÅ HUGO " .. vem vet. nu ska jag iallfall läsa igenom manuset igen och sen sova.

imorgon efter skolan blir det heldag på stan med linn, även rommemöte och sen kärleksmiddag med linn. Innan det är mot anna för klasskväll. minn linn sover sen över. wih!





jag älskar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0