nyckel är öppet

min häst gick finast i världen idag.
Var iväg och tränade för sophie & samma sak är det i morgon.
sommarbilder är fint
om datorn hade villat lägga in dom.


idag är jag gladis. av många anledningar!

föresten.. jag vet inte om jag är konstig men jag har en dröm, som jag har drömmt flera nätter under mitt liv. Alltså precis samma. Ni kanske tycket att jag är konstig. men aja. Jag drömmde iallafall min dröm inatt. Den är hemsk. Den enda mardrömmen jag fortfarande drömmer ( typ ).
Inte för att det är intressnat att berätta om drömmar.
Men jag kan säga att jag förstår hur judarna hade dt under hitler tiden.
För det är precis det jag är i drömmen.
Så himla läskig!

Kommentarer
Postat av: anna

jag brukar oxå drömma samma mardröm.. är hemskt.. man vaknar oxå alltid vid samam tilfälle..<3

2010-01-30 @ 18:44:08
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: Linn

meeeh. SKA DU SÄGA SNYKKAST JUHH!

2010-01-30 @ 23:05:04
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0