orgasm.

bra dag. extremt! det innehöll tandtroll låtskrivande med alex. genomgång av engelska pjäsen (gånger 2). En helt ny värld med alex. fisk. finis människor. extremt mysig fika med elin och malin. Everts mun som går i 110. pratprat. skrattskratt. maxislapp. ris och kassler. malin. malin. skratt. balongfigurer. bögsex. lebbsex. godis.. ni förstår? en riktigt fin dag. skulle jag kunnat skulle jag slängt mig i badet nu. men nejnej. badrummet är klart om några veckor. OJ vad jag ska bada. ska förflytta badkaret till mitt rum! lätt. helt klart klockren dag! nu ska jag plugga. på duetten - en helt ny värld. vi bestämde inget, men jag har en känsla av att inte alex vill vara jasmine?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0