ps. .......vad?

ae. sitter och kollar på kärleksfilm.
jag blir så ledsen av sådana.
dyker upp känslor som jag inte visste fans. och jag förstår mig inte på dom.
den enda känslan jag just nu förstår mig på är hungern.
men vet inte om jag ska ställa mig och fixa lite mat eller göra en brakfrukost i morgon istället.
klockan är 1. jag skulle kunna sticka och träna.
har inga tankar på att sova. vad är sova?
känner mig totalt lost förtillfället.
allt pga dumma kärleksfilm. sånna borde inte finnas.
nej. trotts klockans jävla tickande ska jag nu göra makaroner och korv.
samt gå en sväng med hundarna. inte för att dom vill det. dom sover så gott.
Men ibland måste man göra vissa saker fast man inte vill.
men tror dom att jag alltid vill gå ut med dom eller?
man borde ta och skaffa sig en låtsas kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0