VAR ÄR JOEL

ååååååh.
ta mig tillbaka.  med en gång!
jag har upplevt den bästa veckan i hela mitt liv.
skulle ge er 405983405835 sidor berättelse.
men..
whats happened in kläppen... stays in kläppen.

måste bara säga wow.
jag och anna har försökt välja en kväll som var bäst... går typ inte.
men ingen hade nog bättre nyår än osss :DDD
snacka om att jag ska dit nästa år igen!
TAGGA REDAN!
bästa bäst kläppen!
och bästa bästa människorna!

DK <33

röda päron ?





bästa daniel & jag!
på bästa skotersafarin!



ni får ursäkta de få bilderna.
alla får man inte lägga ut + att vi inte hade så mkt tid att ta bilderna.
just nu sitter jag och lyssnar på John Frusciante.
funderar på att gifta mig med honom.
måste packa upp också.
ikväll blir det tacos mys.


och jag säger det igen. det är så sjukt.
verkligen bästa veckan i mitt liv.
tack anna för att du är så jävla bäst.
kommer nog aldrig glömma denna veckan.
åh. fina fina allt!


2010 ska bli så jävla bra
<3

Kommentarer
Postat av: anna

älskling bästa veckan,bästa allt,,, asså omg går inte en minut utan att jag tänker på allt..<3 även tyvärr vissa grejer man helst vill glkömma hihih..<3 men raring.. bästa oss och du är min bästa vän..<3 puss på diiiigggg...<3

2010-01-07 @ 08:25:38
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0