hejdå.

alltid infall. alltid. jag är rödhårig och trivs. tog precis bort en låt på spotify som jag haft där alldeles för länge. och jag känner mig mogen och som en äkta rebell. födelsedagen har tagit slut och nu återstår ett helt år som 17åring. en bra början må jag säga. sa hejdå till malin idag, vi kommer inte ses på 1månad. det suger och vi har aldrig varit borta från varandraa så länge.. men jag fick väldens finaste paket av henne som jag ska bära med mig JÄMT! nu ska jag fixa. imorgon kommer linn & melinda. ja! nu kom alwa. ibland har man tur. imorgon kväll börjar äventyren. fullt med folk och tusen städer på tusenveckor kallar jag det. vi ses om hundra år antar jag. eller den 5e augusti. ellereller?

fatta hur högt upp vi va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0