I enköping

Är just nu på mitt andra hem. Klockan är 06.49 & jag orkar verkligen inte gå de där 20meterna till jobbet. Jag vill iväg och bada, simma i en pool, ligga och sola eller göra något annat. Gå på stan kanske. Kom på att jag inte ha varit på Norrköpings stan på.. På hela lovet tror jag? Aja i går stack jag iallafall till Enköpings city. Inhandlade mig ett par finfina shorts. Troligtvis slutar jag vid 3 i dag - hoppas solen är framme då så att man kan sola lite :) i morgon kommer Linn äntligen hem! & på torsdag kommer jag hem. Det blev ingen Kolmården med klassen på fredag :( alla balla ur.. Men ska ha en heldag med Tilda istället & sen party för fulla muggar. Sen på söndag är det födelsedag & träffa Malin. På måndag kommer Linn & Melinda till mig och vid 5 drar vi till Annas land o kommer hem onsdag. Torsdag kommer Rebecka ner och hon, jag & Linn drar till mina landställen tills söndag. Då åker de hem men jag blir kvar i några veckor. Ja - så ser mina kommande veckor ut. Så det är bara att ge gärnet dehär sista 3 dagarna för sen har jag semester i 3 veckor. Ae, dags att gå till jobbet - tur att man har millan iallafall & hoppas det kommer roliga kunder! Annars får jag väl tänka på pengarna! ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

åh tack min snygging! Oh, det låter suveränt.. men jag kan inte :( Har redan planer och sen så har jag redan handlat upp mina pengar för mitt första jobb ;| hahah. Agusti månad skulle va as bra för mej om du kan ses då? <3

2010-07-06 @ 19:03:53
URL: http://evyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0