jag har det inte lätt jag..

här sitter jag och kollar på sista minuten resor till malta. hur dum får man bli?! men tänk er malins blick när jag kommer och bara HEJHEJ. nåja. jag har ju andra planer. som jag inte kan avslöja, man vet ju inte om hon sitter och läser detta i smyg. har iallafall haft en trevlig dag med cecilia. vi åt lunch och bänkade oss framför tvn, vi kollade på liftarens guide till galaxen som måste vara världens bästa film och myste och pratade lite. det är såhärligt att umgås med folk men inte träffat på länge! nu är klockan han 7, ja ska snart åka och hälsa på hästen i hagen. sen funderar jag på att gå en sväng med hundarna. åh, det är så tråkig att gå själv. jag måste komma på någon träninsform som jag tycker är roligt. simmning, det är kul! och sen när skolan börjar har vi ju dans 2ggr/veckan och idrott en gång. vi har bara ett problem med det.. BENHINNAN. jag skulle vilja döda den. eller mina fötter som inte vill gå rätt. men det fixar sig. nu ska jag läsa lite om viktväktarna. det sätter igång nu och samtidigt som jag säger det så slänger jag min godispåse i papperskorgen. nu jävlar. måste ringa linn sen också, kolla hur det gick för henne första dagen på jobbet. vi hade ju våra teorier. hörde någonting om grillad hamburgare också. jag som redan är proppmätt!


dagens kolla-på-film outfit.


gårdagens outfit.

Kommentarer
Postat av: Linn

ja slå gärna mig en pling lovebird! (jag diggar det ordet) HJÄRTA

2010-07-26 @ 19:19:27
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0