mer shopping

har shoppat ännu mera! en strandklänning, en klänning, ett fult halsband  ( så fult att det var snyggt ), tåring, örhängen och en till klänning. känns bra och shopping gör mig glad-choklad! solen skiner varje dag och jag är en usel bloggare. men jag håller inte till inne såna hära dagar. jag har bott i stallet i några dagar och återupplevt gamla minnen, åka 4hjuling, idag hade jag världens finaste dag med malin. vi badade ungefär hela dagen - lite sola också. så shoppade vi lite också och så bada lite mer & grillat på det. åh. finfint! nästa vecka är det fullt upp. imorgon åker jag till enköping och är där tills på torsdag, fredag är det kolmården med några från klassen, lördag blir det nog slapp, stallet och festival och söndag är det födelsedag! åh. sommaren är finaste än finast och jag vill att tiden ska stanna upp precis som det är nu - för nu är det så himlans bra!
och då ska vi inte prata om veckan efter det!!!
glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0