upp och iväg.

det har hänt massa på sista tiden. bla ungåtts med finfina anna i borlänge. där ifrån bilderna. jag har  även bestämt mig att börja kämpa på riktigt. när skolan börjar så börjar jag med viktväktarna. ska både gå dieten och jobba med de. känns bra! lön har jag fått med. ååh det är braa! och i helgen ska det bli 30grader och det är bra. och på måndag blir det enköping igen tills torsdag och  det är bra. och ja. allt är bra!


nu ska jag göra fruktsallad och kolla på svensson svensson. imorgon fyller mamma år!

Kommentarer
Postat av: anna

tack bästa du för en underbar borlänge resa..<33 du är bra :P<33333

2010-07-01 @ 23:47:10
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: Linn

snyyyygga tjejer på snygga bilder! (+ den snygga kon). men seriöst finaste ewelina - du behöver knappast viktväktarna och dieter och sånt bajs!!

2010-07-07 @ 19:55:48
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0