det ser oftast bättre ut än vad det är.

 

det här lilla livet fick jag syn på i lördags
dock är det inget liv längre
men en gång var det det
fri i luften
vad händer? vart är den nu?

Idag kollade jag på Sommarmys med Gustav. Det var sommarkänsla!
jag träffade fullt av fina människor på bussen också, införskaffade mig en tröja, byxdress och halsband, åt endast majs till kvällsmat och så har jag hopptränat. Känns bra. Imorgon har jag gett mig sovmorgon. Sen blir det picknick i kärleksparken med fina människor och sen sommarpsalmer. Har fått ett paket från posten, det innehåller kläder och hämtas nog i morgon.
NU - SATC

Kommentarer
Postat av: ELIN

Danke! :)



Nu blev jag nyfiken på vad du har shoppat för något. Kommer det upp på bloggen sen? :D

2010-06-01 @ 21:33:14
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0