på två dagar

jag har

hoppat en hel del med min häst, ramlat av, fått en ny nyans av brun på huden, fått aningen vitare tänder, läst som bara den, grillat, träffat fina människor, inte sminkat mig, saknat, kollat på SATC, gråtit, planerat sommaren, haft sönder en säng (....) , shoppat, skaffat ett bra sommarjobb, varit glad över att vara tjej, velat raka av mig håret, gosat, skrikit, varit ute och sprungit, spelat bra musik, legat i badkar(karl?)et i ungefär 5h, skaffat mig fina blåmärken, kämpat mot träningsvärk, förökat fräknar som bara den, längtat till sommarlovet, ritat fula teckningar, hostat, hostat, men det hela känns inte så intressnat att läsa om.och nu orkar jag inte skriva mer. nu ska jag sova. och hosta ännu mer.

imorgon börjar jag 13.15 då min enda lektion innehåller boksamtal. dock har jag bara läst halva boken. skumt!


fint.

Kommentarer
Postat av: Linn

(FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR SVARAT PÅ DITT BREV ÄN! DÅLIGT-DÅLIGT-DÅLIGT AV MIG! MEN SNART SÅ MIN FINA-FINA FLICKA!)

2010-06-08 @ 21:47:12
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: ELIN

haha, yes.. men stackarn fattar ju inte att alla driver med henne ;)

2010-06-08 @ 22:32:33
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0