akta dig för pingvinberget!

jaaaaaaa jag vet. men det är faktiskt min favorit rubrik
plus att den är tagen från nobelmiddagen.



här har ni min smarta lösning på panikångest ang vad man ska ha på mackan.
fulaste bilden , men ni fattar.
jag tycker iallfall att jag var extramt smart!

Det har hänt mycket sen sisst..

Idag så vare som vanligt sovmorgon till kvart över 11,
sen engelska där vi gick igenom planering.
American history X är nästa arbete om.
sol-klart slutas det med att se filmen - yes!

sen stack jag, julia & evy till donken för att äta lite mat.
det var såå gott.

suddig bild på fin tjej!

och sen var det lång svenska lektion, vi gav olika roller i radioprogramet som vi ska göra.
det blir nog kanon.
och sen så bara.

AAAAAAAAAAAAAAH.
RINGER MIN FINFINA SYSTER OCH BARA:
- JAG HAR FÅTT KÖRKORT!
AAAAAH, SÅ HIMLANS GLAD FÖR HENNES SKULL, SÅ HIMALNS VÄRD DET ÄR HON!
TÄNK VAD SKÖNT JAG KOMMER FÅ HA DET NU!
GRATTIS SNYGGING!



och efter svenskan tog jag bussen hem, träffade fina människor
som gjorde bussresan fin.

sen gick jag och träffade denna pys

åh, min fina kille hade dålig dag.
har nog aldrig skrattat så mycket när jag ridit.
stackarn, han ville inte alls.
fin bild förövrigt, med min mobil.

just nu sitter jag på golvet framför soffan,
isoffan ligger mina hundar & tar upp hela.
bortskämda jävlar,
min säl är ganska söt när hon sover
gårdagens bild

jag tycker hon är söt.

iallafall, nu är jag glad.
dels för att jag hade så mycker mer pengar än vad jag trodde på mitt bankkort,
plus att snart börjar min 24/7 period med de snyggaste jag vet

det kommer bli 3veckors feeeeeeeeeest!

oj. långt inlägg, imorgon är det mini-hultsfred i skolan.
jag börjar typ 11 skulle jag tro, sen blire troligtvis badhuset med
evy,erika & julia.
beror lite på morgondagen.
nu ska jag läsa svenskabok, lyssna på pippi på rymmen ljudbok & somna in.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha, snyggaste bilden på oss! hahahaha. hjärta-hjärta! FESTNNNN!

2010-03-09 @ 14:13:51
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0