bomb

idag var det som sagt inga lektioner på schemat.
jag vaknade kl 10 av ett sms från bex som löd
" Babe, när kommer du? "
nedrans. det blev snabbt upp & fixa sig,
för er skull ta lite dagens outfit kort

känner ingenting efter igår. hade hoppats på att vara hes.
men nej. iallfall, drog till skolan & var väl där vid kvart i 11 typ.
då drog jag, bex & linn till nybryggt.
världens finaste ställe.

vi åtåtåtåt.
tog kort, filmade lite.
linn drog sina roliga skämt. höh.
sen lekte vi lite titanic - hejjagvetintehurdetstavas
halkade runt lite, sjöng kenta
och ritade på händerna.
inte snyggt inte fult

" något mellan ting"


vi gick även & åt i skolan.
det var oliver- biff?

men det var fint iallafall.
sen åkte jag massa bussar hem, 3st för att vara exakt.
& nu sitter jag här, kom precis från vårdcentralen där jag har bett som acne produkter
eftersom att inget vill hjälpa. jag slapp tabletter, men fick 2 konstiga salvor
som mamma ska hämta i morgon.
inom kort släpps massa videoklipp här!
Bla från mini-hultsfred & dagens fika.
nu ska jag skriva ner en lista på vad som behövs köpas,
imorgon klockan 05.45 ska jag vara i skolan.
sen bär det av till...
ROMME!!
aah. fint.
men innan dess ska massa inhandlas, bla termobyxor & godis.
och så ska jag ringa min vän erika.
och städa rummet lite kanske.
puss

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahaha, jag hjärta fula miner! sista bilden är to cool to be true! hahaha.

2010-03-11 @ 16:35:17
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Linn

(jag lånade lite bilder kära du!) <3

2010-03-11 @ 16:40:29
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0