BRAAHHHH

sån finfin dag.
och jag har varit så glad, jag gillar och vara glad.
ska nog fortsätta med det!
kom till skolan kvart över 10, trodde att jag skulle börja kvart i 11,
men icke. jag började kl 2.
så först kollade vi på axel, jimmy, åka, jossan, lucas, david .....
spelade. det var feeest.
nämligen  så att det var mini-hultsfred i skolan idag.
efter mycket flum, skratt, inköp av lotter och glada miner
drog jag erika & hennes vän lisa till stan, handlade paus sallad,
satte oss i skolan & åt och taggade för lott dragning.
jag hoppades innerligt på att vinna det som stod på prislistan
kondomer, biocheckar & presentkort på donken.
men NEJNEJ. de var säkert fusk & annat inblandat.
jag är dålig förlorare jag vet!
haha. aja jag vann inget, kondomerna gick till mattelärare anders ^^
Sen var det att kolla på fria scenen där åke, gabbs axel martin, anastasia & christopher
sjöng m,m.
det var superfint. jag filmade endel, men jag vet inte om de vill att jag lägger upp det här.
inte för att jag har 02958045830495830495834905830st läsare precis.
men endå.
VI FÅR SE.
sen hade vi iallfall pianouppspelning jag höll på & dö av nervositet.
men det drängte jag av glädje.
lektionen slutade med att david spelade piano & hela klassen stod & sjöng
och gjorde rörelser som jag kommit på.
aaah. finisar!

SEEEN VARE BJÖRNSTAMMEN !
AAH. De kom till våran skola och gjorde alla ännu gladare.
det var finfint!
sen vare lite mer musik innan jag & julia gick på stan.
jag köpte en tröja, juste den har jag itne prövat!
dax att göra det, jag är glad.

IMORGON ÄR DET KEEEEEEEEEEENT
& FIKA MED MIN FINA TJEJER!
& INTAGNINGSPROV FÖR 94OR.
JAG SKA VARA GLAD I MORGON OCKSÅ!
JEEEEEH!

dåligt med bilder & alldeles för långt inläggt. filåt.

Kommentarer
Postat av: elen

PUSS!

2010-03-10 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0