dampidamp

jag vet att jag lovade er bilder & videos.
men min dator strejkar.
jag vet inte alls vad det är med den.
" fullt minne"
fast jag raderat 4program, 5filmer & över 400 bilder.
så kan jag inte ens ta en bild från mobilen till datan.
" fullt minne"
bläääh.
imorgon börjar skolan, jag har 0% söndagsångest.
jag är dock godissugen!

imorgon börjar en underbar vecka.
som innehåller väääldigt korta skoldagar,
stallet, badhuset med erika,julia & evy,
stallet, fika med elin,cilla & malin, KEEEEEENT med cilla & viccs.
Ledig torsdag, vårdcentralen, hejja på 94or som gör intagningsprov,
försöka hinna med att fika med emmis, träffa fina flickor,
SHOUT IT OUT med beex & linn, dressyr träning,
sova med bex & liznie!
en fin vecka!

och lite finare blev det precis,
min kusin ringde för andra gången idag,
och nu var biljätterna bokade!
vecka 13 kommer busungen till mig!
det ska bli as nice, längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0