:/

vilken jävla kväll..


efter väldigt mycket om&men sitter jag här nu.
helt själv i mitt 3våningshus.
det är läskigt samtidigt som väldigt skönt.
natten var för mycket för min del,
& då pratar jag inte om alkohol som förövrigt är ganska onödig grej.
precis som facebook.
vart tog tiden vägen då man skickade brev?
jag ska ta och skricka iväg ett brev bara för det!
& så ska jag krypa ner undertäcket o kolla på eva & adam.
jag är kall, irriterad, ensam och glad.
trotts allt, så är jag glad.
funderar på att sova i  soffan..

suck.
vilken jävla kväll.
jag älskar dig syster.



japps.
så där då!



min hals dödar mig.
nu väntar eva & adam.

Kommentarer
Postat av: Linn

usch, jag hoppas inte kvällen var alltför jobbig du fina tjej! hör av dig om det är något! (hälsa eva och adam från mig!)

2010-03-28 @ 10:45:50
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0