ewelina anzelius.

ewelina åsa anzelius,
men ni kan kalla mig evert.
idag ser jag ut såhär

och mår ganska bra!
kom till skolan trotts en hemsk morgon,
glad eftersom att solen sken ( o fåglerna kvittrade )
Hade svenska, fixade radioprogramet lite.
pratade med nervösa 94or.
sen var det dansdansdans sen lunch
och sen kom pappa & jag drog hem.
nu sitter jag framför barnkanalen. ehm.
snart kommer elli hem från stallet,
då ska hon köra in mig till stan.
där jag ska träffa bexzi  & linn.
jag tycker om dom.
sen kl 4 är det fika med elin, cecilia & malin.
jag tycker om de också!
sitter väl där tills typ 6,
DÅ VI DRAAR IVÄG

gissa vart?

ae, jag vet vi är sääääääämsta platserna.
men bättre än inget, right?
nu är klockan 1337 - om ni ville veta!

kommer väl hem typ halv 12 ikväll, får se om jag har ork att skriva.
har ändå inga lektioner imorgon så ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0