här är det fest!

håll i hatten.
nu ska jag se till att ta tag i mitt liv lite.
steg ett är att bli frisk.
sen ska jag må bra & göra saker av mitt liv,
bli mer målmedveten och visa att jag kan!
nu är det snart lov & då ska jag hitta på saker.
b.la ska jag till motala på min första lokalfest, sova hos erika,
två dagar i linköping med fest & mys, dressyrträning med laget,
vara i flen två dagar med linn, katrineholm två dagar med linn & bex
, o så finspång evy&julias födelsedagsfest och sova hos evy
och sen så dressyrtävling.
överallt träffa fina människor!
Ska försöka hinna med en trip till småland också, och så lite plugg,
ta hand om hästen, kanske sätta igång med träning och äta påskägg.
dricka påskmust & shoppa.
ja. så kommer min närmsta vecka att se ut.
jag kommer nog inte orka skriva.

kul inlägg känner jag.
typ lika kul som att vara förkyld.
men ett hjärta kan ni få.
hjärta

fast linn kan få tre till hjärtan för hon är finast i världen & skickar mig brev.
det gjorde min dag och hon är bra bättre bäst!

Kommentarer
Postat av: Linn

aaah, bli frisk nu! haha, brev är min grej känner jag! <3

2010-04-01 @ 12:32:48
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0