hur läker man sår?

idag har jag inte gjort någonting vettigt.
känns ganska bra.
jag har skrivit 2 st olika början på noveller.
Erika får bestäma vilken jag ska fortsätta med.
sen har jag varit i stallet & tagit in min häst,
gått en runda med hundarna och myst lite med de.
Övat lite på sången och ja. Tagit det lugnt.
Ikväll hoppas jag på att inte få hoppträna. orkar tyvärr inte det.
Imorgon blir det dirr efter skolan till frisören.
blir dock bara att klippa topparna tror jag.
så kan man be en annan frisör klippa sen.
har aldrig varit hos dessa tidigare, därför känns det lite riskabelt.
hm. Jag får se hur det blir.
vad tror ni?
hursom. efter det blir det till erika & plugga plugga.
matte saken och gehör.
kuljul!
antingen sover jag kvar eller åker hem på kvällen.
tänkte försöka tigga till mig eva & adam boxen under veckan,
vill se den i helgen!
vi får se hur det går. nu ska jag baka till födelsedagsbarnet.
tjing!

hittade en bild där jag hade blont!
fast nu blir det snyggare tror jag.
lite mer guld & tjockare och längre.


ÅÅÅÅÅÅH GE MIG SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0