jag slängde bort nån slags vän

här sitter jag framför TVn och kollar på fuskbyggarna.
idag har jag varit på hela människan med cill & malin.
jag köpte 2 shortor ( bra stavning ), 3 mössor, en bebis tröja till kusinbarnet
och ett par av tagbara axelvaddar. Ritkigt nöjd. allting för 65kr.
har dock ingen bild på det än. men det kommer.
Igår som sagt va det linköping..
underbar dag som beskrivs med bilder & videos:



ni får videos imorgon.
nu ska jag sova,
imorgon ska jag träffa min älskade elin.
pratpratprat.
godnatt.

här är jackan jag köpte i tisdags.
& strumpbyxorna

strumpbyxorna var inte som jag trodde..
blir att köpa nya soon.
jag ser fram emot mycket.
helgen blir fet. imorgon blir det mys
& måndag blir bäst.

Kommentarer
Postat av: elin

min fina, fina, fina tjej.

2010-03-18 @ 19:49:26
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: malin

alla axelvaddar är avtagbara. om inte fastsydda med typ två stygn..

okej, så det blir middag på åbykrog på lördag allså? :)

2010-03-19 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0