kunde inte bry sig mindre om din mammas polisonger

idag är jag glad trotts att det första jag gör är att ta sönder strumpbyxorna.
Dagen bjöd på skrivning av uppsats på svenska,
sen 4 sång som verkligen verkligen inte alls gick bra.
sen var det matte lektion, jag gillar matte men denna lektion var inte den roligaste.
Menmen, den var lärorikt. Geometri kan nog också vara min grej, vore ju kul isånafall.
Som sagt, jag gillar matte! Sen var det ovanligt god makaroner & köttfärsås.
Jag, bexx & liznie gjorde ett försök att planera in en musikal (?) i helgen eller nästa vecka.
Men det var som vanligt.. vi kan aldrig samtidigt. Det är hemskt!
Sen var det teorilektion på danslektionen, ganska intressant faktiskt!
Sen blev det att missa bussen & få skjuss hem av pappa, nu sitter jag här.
Ska snart ner till stallet. Sen blir det att fixa lite hemme och sen troligtvis träffa malin.
Inte så mycket mer bestämmt. Nu ska jag till stallet. puss

bexzi , liznie & babeN
haha.
det är vi det.
bilder kmr!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Ja, va hände på eran énsamble lektion? :O Det såg ut som att nån hade dött när ni kom ut.. <3

2010-03-05 @ 21:53:56
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0