läsa ett år utomlands?

jag vill så plugga utomlands i ett år.
åka till australien och vara där.
lära mig språket, träffa fina människor och bara komma iväg.
Ska kolla med mammi & pappi.
och det beror på om man måste plugga om eller inte.
ska prata med de ikväll.
men de är mycket pengar,
105 tusen plus ca 3tusen i månaden till onödiga saker.
plus att hur blir det med hästen då?
aja. ska kolla med människorna här hemma.
ett halvår kostar 95 tusen, så det känns ganska ovärt.
hur som. det vore fest.

idag började vi lite på tarzan musikalen
och efter skolan gick jag & erika och åt sallad
sen till malin och träffa elin & malin.
pratpratprat.
men nu ska jag göra annat.
tjing!

godissugen..

dagens bilder kommer senare,
orkar inte hämta mobilsladden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0