lördag. en fin.

Idag blev man väckt vid kvart över 11.
blev att äta lite frukost och stressa ner till stallet.
rida pollen i 2h, han var duktig fast han är en buse!
& jag måste bli duktigare på att fixa bilder på honom,
har haft honom lite mer än 2 år & har typ ..20 bilder? ha.
iallfall, tackar gud för mina curlingföräldrar.
Såfort träningen var klar slängde jag hästen till mamma som fick trava av honom, sen sprang jag ut till stallplan där pappa väntade med bilden. STRESSA in i duschen och fixa mig såå fort jag kunde.
sen körde pappa mig in till stan.
hann ta en snabb dagens till er;

snygg bakrunt. snickarens skit.

solen var ju framme.
så trotts att det var SKAPLIGT kallt så
åkte skinnjackan på, och även solbrillorna.

mötte snyggis linn utanför arbis.

vi kollade på Jomeo & rulia.
jag fattade ingenting av det hela, men det var fint.
eller..
fatima var fin iallfall!
sen drog jag & linn till fräcka & tog en mycket trevlig fika.

sen tog jag bussen till maxi där sötmalin väntade.
vi satte oss på donken och åt lite,

jag var verkligen inte hungrig, men käkade upp pommen iallfall.
sen åkte jag hem. nu sitter jag här
och för första gången kollar på melodifestivalen.
oooch oj.
allt blir så fel!
vore mycket bättre om jag fick bestäma hur allting skulle vara!
det har jag alltid tyckt!
dagen har varit fin.

jag måste bara säga
BLÄÄÄÄÄ
vad jag hatar människor som förändras.

och ooj vad jag längtar tills
nästa helg & helgen efter det!
& onsdag. onsdag blire keeeent

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahahaha, jaa snyggislinn passade ju perfa till dom där förträffliga bilderna. XD <3<3

2010-03-06 @ 22:21:13
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Linn

MEN LÄTT POMMES! modern dans for the win!

2010-03-06 @ 22:23:19
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0