pomme

åååh.
världens bästa daag. tyyp!
jag är så glad.
jag sjöng & dansade till "varje gång jag ser dig"
förut i duschen
det är ju hemskt & underbart på samma gång.
massa bilder kommer när jag orkar!
nu har jag precis slängt i mig tacosen & överväger att
sticka in till stan för att träffa
några av världen finaste människor.
hejgladtjej.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



öhm. föresten romme var asbra!
eller pomme som vissa säger.
världens finaste väder, fina backar
& fint sälskap.
aah.


uppdatering:
bilderna kommer vara från romme,
inte när jag står o duschar!
haha ^^

Kommentarer
Postat av: bexxzi

DU ÄR SÅ FINFINFINFINFIN<3<3<3

2010-03-12 @ 22:31:01
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0