Simma lugnt!

Hejhej. Idag är jag gladare än gladast.
dagen har bestått av
fin morgon med två av mina favoriter,
kommentarer om håret, betygssnack på gehmun,spaning,
mysigt i personalrummet, tuffs i tarzan musikalen, helt okej mat,
spaning, engelska plugg, sånglektion, tårar,
massage & kramar.
DREEEGEL, spaning, DREEGEL. gladtjej.
efterskolan blev det att mysa med linn, traska snabbt till resecentrum,
maxi med mamma, handla eva & adam boxen, hämtat löshår,
ätit tacos, tränat & myst med min syster. matteplugg,
Nu är det mer jobb på håret som gäller!
imorgon får vi se, hoppas på att kunna komma med långt hår!
... hello blickar!
nu ska jag bara vara glad. & ge er lite SNYGGA bilder.


inte så jätte skillnad på hårret. nu blire mer! håll i hatten.



jag har bajsont i halsen.
& jag har fått kommentarer av bilden i några inlägg under ( 2?)
på min cuttade arm. det var under matteplugg. med nageln.
ingen dödad! :)


simma lugnt!
hjärta, trehundratusen hjärtan.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jag älskar dig med mitt hjärta<3333

2010-03-25 @ 21:44:42
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0