fredag.

hello dear friends. Jag suger lite på att blogga, men dagarna är ju fulla med annat nu när det är lov. Nu är klockan 10.15, jag har precis ätit frukost och ska nu ta på mig kläder. Dagens planer är nämligen att gå milen med mina hundar, anna och hennes mormors hund. Det blir nog kalashärligt skulle jag tro. Om vi hittar dvs. Sen blir det bastukväll med ansiktsmasker & tacos. Sen sover anna här. Imorgon är det lördag, då blir det fika med marcus, skogsridrunda med tilda, och sen skräckiskväll med tilda, sen är det söndag, då ska jag plugga som en gnu & träna för lotta jerhammar. Men nu måste jag förbereda mig själv o mina hundar.

alwa.

Kommentarer
Postat av: Anna Brink

Kommer du inte att sakna vovsingen en massa när du åker till USA? :(

2010-11-05 @ 12:18:01
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0