helg

oj. alla redan söndag. det var ju måndag nyss. Veckorna går snabbare än blixten och jag gillarT. Veckan har innehållit utvecklingssamtal, långa dagar i skolan, öppethus, skräckfilmskväll med tilda, malin,malin och julia, vinkväll med anna, hoppträning, jobb, fikor (?)  och massa mys. Trotts att det är väldigt kallt ute så känner jag mig varm, antar att det blir så när allting kommer omkring. Nu kom min syster hem efter att ha varit på kryssning, det är tråkigt när hon är iväg och snart drar hon iväg och är borta i 6månader. Jag sjöng på öppna huset föresten, lite bilder på det.


det var allt för mig, nu ska jag fylla i några usa papper som kommit, till stan och fika med familjen och sen plugga och till stallet.




har jag sagt att min klass är bäst i världen föresten?
smus09 - vad ska jag göra utan er?

Kommentarer
Postat av: elin

snygggis!

2010-11-14 @ 17:48:11
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: anna

gulleunge du e <3333333

2010-11-16 @ 19:19:17
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0