hemma dag.

åh. saknar mitt långa hår..
iallafall, idag har jag en hemmadag, det kan behövas någon sån på ett lov. Har lite jag måste plugga också, men det får komma sen. Nu ska jag ta på mig träningskläder, hämta mina gå-stavar och gå ut på en riktig powerwalk tror jag. Fick skolfotorna nyss, måste säga att min klass är väldigt snygg. Dock ser jag helt mongo ut - men anser att det måste vara någon sån på ett foto också. Ikväll ( troligtvis ) blir det även helt hundra om det blir usa eller inte. Imorgon blir det linköping med anna, det ska bli gött!

Kommentarer
Postat av: Linn

ge dig, du är snyggare än snyggast på fotot - AND YOU KNOW IT! <3<3<3<3<3

2010-11-05 @ 16:58:47
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0