EF

Då var skolan igång igen då, måndagar är softa. Har historia/svenska första lektionen, sen rast fram till 13.15 då vi har dans, mentorstid och sen teater. hur kul med teater? idag hade vi kostymprovning. Nämligen så att på lördag fyller vårat rådhus 100år, och då ska vi "uppträda".
Lördag kl 13 & 14 i rådhuset - det är gratis. KOM.
Efter det stack jag på EF möte ang USA. Jag känner att det vore SÅ kul att åka just nu. Men jag gillar ju Sverige också. Vi får se hur det blir, det lär ni också märka. Dock tror jag att min blogg skulle vara lite mer intressant om jag var i arizona eller kalifornien - riiight?


så ser jag ut nu, tuggar på löständer och kollar på biggest loser. bra blandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0