give me

hur snyggt?
dock tycker jag att det var lite dyrt för 400 kr för ett par nylon? strumpbyxor..
och den översta ringen tänker jag nog satsa på faktiskt.
har sätt en liknande fast det står PEACE på. den var så snygg också. men denna var inget fel på.
Jag känner mig lite sugen på julafton faktiskt!
Dock går min plånbok på diet nu, så man ska kunna göra massa kul saker nästa år.
Men lite smycken fungerar alltid.
hur som helst. blev hemma idag också, men i morgon är det skola.
Blev ingen bio i kväll heller pga det. o det suger.. men finns väl fler tillfällen.
känner mig skapligt pigg redan faktiskt, så eftermiddagen blir nog att spendera i staden med vänner.
hörde precis att de hade kört volleyboll på idrotten. BAAJS. ja skulle ha gått!
aja. från o med nu tänker inte jag vara mer sjuk.
o bajs idol har börjat nu också, nu kommer de kommande halvåret handla om det där jävla tv programmet. haha okej, nu överdrev ja lite. men jag hatar det, eller nej juste.
jag tycker inte så mycket om.
nu ska jag in i duschen, lägga mobilen på laddning och byta pyjamasen mot ngt snyggare.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Linn

1. snygga greeeejer!

2. jag älskar idol.

3. på pricken går inge vidare!

2010-09-08 @ 15:48:33
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0