torsdagslyx

vaknade vid sju ( inte vid 03.15 som igår.. ) med huvudvärk, halsvärk (?) och helt slut i kroppen. Min förkyldning är på väg att bryta ut. O vi som ska repa hela eftermiddagen imorgon och ha uppspel på lördag? jag har inte tid att vara sjuk, så blev hemma idag. Och på schemat står HISTORIAPROV med stora bokstäver, har redan gjort ganska mycket, har gjort som ett memory av det hela - lite kul! Men nu tog jag en liten paus och ska ta hand om mina två haltande hundar och kolla lite bloggar. Jag är lite hungrig också, så ska väl ta något och äta snart.
i eftermiddag blir det viktväktar jobb iallafall, sen ikväll så ska jag ut och äta med familjen. Torsdagslyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0