I was dancing the whole way home.

fredag spenderades på stan med min man, det blev fika, bio - hur många lingon finns det i världen? (sjukt bra) tacos & massa godis. mycket trevligt.

och vaknade idag av frukost på sängen. ibland har man det bra!

Nu har han precis dragit och jag sitter och lyssnar på miss li - för vet ni?!


IKVÄLL ÄR DET KONSERT.

äääntligen ska jag se världens snyggaste människa live. wow. jag önska bara att jag kunde hitta min kamera.. aja, ska till stallet också innan. jag älskar helger och sol. Satt ute och solade förut, och igår åt jag årets första glass. mums!

 

& FÖRESTEN. JAG HITTADE MIN KLÄNNING IGÅR PÅ STAN. NÅGON SOM HADE LÄMNAT TILLBAKA DEN. JAAA!!!!


Kommentarer
Postat av: evelina

ohja, mmmmm!

2011-04-10 @ 14:42:54
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0