norrköping - michigan, michigan - norrköping.

igår var det första april. för ett år sedan lurade jag mina vänner att jag skulle åka iväg som utbytesstudent. Och tänk, om 4,5 månder drar jag typ. Känns helt overkligt, men samtidigt så jävla fantastisk. Tänk att slippa sverige i 9månader, att få åka ut i världen och uppleva nya saker varje dag. Jag blir helt extras när jag tänker på det. vilken jävla grej..


för er som inte sätt mitt röda burr än så tog jag en snygg
hej-jag-har-påsar-under-ögonen-och-har-precis-vaknat-
bild


nu har jag långhelg, (studiedag måndag tisdag)
och det betyder full rulle. så vi hörs efter helgen.


lovar att lägga upp en lite mer fixad bild sen!

Kommentarer
Postat av: Conradmary

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-10-28 @ 11:59:52
URL: http://conradmary.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0