olalalallaaa, i love you babe. olalalalalaa, love me tonight!


inatt vaknade jag vid typ tre och insåg att sängen var tom (förutom min hund). Så efter att noga ha lyssnat om någon var på toa samt förstått att det är alldeles för tidigt för att börja laga frukost så börjar jag smyga upp för att kolla vart min man höll hus. Det tog mig 2,5 genomsökta våningar att komma på att vi faktiskt inte ens spenderade natten tillsammans. och jag tänkte "detta är kärlek" och somnade ensamt om.

idag är det förövrigt fredag, det ska spenderas med matteprov, svenska, musikal, spicy hot, sjukhusbesök och sen kommer min älskade hit. Förövrigt har jag haft en nästintill perfekt vecka och jag börjar känna mig hemma med rött hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0