världens längsta man


Idag fick jag lära mig av tidningen att jag inte gillar kritik. Känns skönt att ha en sak som är säker dessa förvirrande dagarna. Men för mig gör det ingenting, jag gillar att inte veta, planera är överskattat, man lär sig av sina misstag och blir starkare av att trampa snett. Inget av skiten är ju sant, men man lär sig ändå att leva med det. Idag ljög jag för en främling och nu snart ska jag ta mitt vin, dra till stan och vara så jävla rebellisk. För en vis man sa en gång att man måste dö några gånger innan man kan leva.

men innan dess ska jag tillbringa några minuter till i soffan och kolla på världens längsta man. Och jag känner att det inte är så farligt att vara kort, men hoppas ändå att jag en dag ska växa förbi Morgan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0