breakfastclub

idag har jag varit mer borta än på länge, jag frågade mina vänner om de sätt harry potter, satt på historiaprovet och undrade om det var en känd nazizt eller ett barnprogram jag funderade på och ytat omkring på stan med rebban. Hittade mig en fin party-pingla klänning som jag ska bära på de närmsta 18års festerna och nu är det teaterdags. Senare blir det jobbbelijobb och såntdär nivet.
det är skönt att det snart kommer ett lov.

uppdate:
jag måste bara berätta att jag fick i mig fisk & potatis till lunch - ytterst lite men alltid något.
& en halv macka slank in nu till kvällsmat.
såg att pappa min hade lämnat 583st dryckesyoggisar i kylskåpet innan han drog till italien.
- vilken man, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0