drömmen om en högre höjd

 

ligger och andas, tar dagen som den kommer och dricker chailatte.

jag gör listor om vad jag vill ha i 18års present

vad jag vill jobba med under mitt liv och

vad jag ska ta med mig till usa,

jag tar dagen som den kommer fast att jag planerar allt i minsta detalj.

Jag kollar på Walander och funderar på att ställa klockan på 4 imorgon för att göra sånt man aldrig hinner typ känna på all frost som under natten fastnat träden, läsa gamla fina sms och le, lägga ner sin själ i frukosten, se solen gå upp och lyssna ordenkligt igenom facit för att kunna sjunga falskt och alldeles för högt  till alla låter på konserten.

för innerst inne är vi alla unika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0