en gammal goding


bilden är ååår gammal, men den beskriver ändå rätt bra hur jag mår just nu.
fyfan. det är så jäävlans perfekt allting just nu.
kan det inte bara stanna upp lite?!

Imorgon fyller anna år, hm kläderna kommer, ska på världens bar med klassen
och sen förfesta lite med lite folk innan anna drar ut.
sen är det lördag, ska på släktkalas hos anna sen myskväll med anna x2
sen är det söndag, och jag är så jävla lycklig.

& jag fick ett väldans fint brev idag, av världens bästa fru.
åååhåhåhååh. PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna-Li

Jaha ;)

Jag fattar typ inte alltid ;)

Låter som du har det bra nu :)

2011-01-14 @ 18:08:26
URL: http://hannaaaliholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0