gladis.

Om 26 veckor är det Augusti,
det betyder att ni om ca 26 veckor kommer få hänga HÄR istället.
det är så konstigt,
så konstigt att man ska lämna ALLT bakomsigför 9 månaders äventyr.
Med ALLT så menar jag ALLLLT.
vänner, familj, pojkvän, djuren, skolan, ja.. allt!

Det är sjukt men jag kan inget annat än att längta ihjäl mig!


Men innan dess är det masssssor planerat!
& jag njuter faktiskt, jag längtar
men jag lever i nuet.
precis sådär som man ska
& jag älskar allt!


Imorgon börjar v4,
det innehåller annaplugg, pianouppspel, lön+studiebirdrag= shopping, dansprov, aragorn ( som förövrigt är halt..), jobba, söka jobb, hänga med vännerna, ev gå på hockiiii, tacosmys med vänner, korta skoldagar, träning & köpa säkert-biljett.

men först är det en söndag kvar, idag ska jag plugga engelska,sång,piano och dans,sen ska jag övningsköra, ta hand om min häst, ev träna & om jag hinner ska jag iväg sen på kvällen.

Kommentarer
Postat av: anna

låter som en kul vecka hörrö ;) tacka vetja dig som vill hjälpa mig och plugga :) vad vore jag utan dig???? <3333333333

2011-01-23 @ 16:21:24
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: evelina

hihi ja, vet inte om det blir på smultronstället dock, har sökt 10tal andra sommarjobb, haha! Ja, och det är med fint (:



Jag skulle också längta ihjäl mig om jag vore du! när åker du? :(



pussis!

2011-01-24 @ 10:29:51
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0