jag fick lyckorus och var tvungen att skriva av mig

2011 kommer bli världens bästa år

Kolmården med klassen
18 års fester
ny klasskompis
vi sätter upp musikalen törnrosa med klassen
fixa nytt pass
byta namn - yeah I wish..
Påsklov och tandådalen
påsklov och stockholm med klassen
gå på Hair musikal med klassen
Ullared med klassen
Träna träna träna
och massaaaa mer

& så
Sommarlov med;
emmaboda
cykelsemester
hänga på annas land
ta med fina vänner till mina landställen
FYLLA 18
ev. skaffa körkort ( annars smöra för mina vänner )
Hänga på krogen
Stå på loppis
Jobba i enköping ( hopppas.. )


&

I AUGUSTI ÅKER JAG TILL USA USA USA USA, LÄMNAR MITT PICK OCH PACK OCH BLIR BORTA I 9 MÅNADER.
i löv i löv i löv.



btw

idag fyller adam 25 & jag är vän med honom på facebook.

kyss

Kommentarer
Postat av: ELIN

Byta namn? vad vill du heta istället? :D

2011-01-05 @ 14:53:40
URL: http://fredriksonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0