vampires suck

då var den en vecka kvar på detta lov, imorgon kommer anna hit och sover, vi ska mysa till det rejält med godis, snöpromenad och film. På onsdag kommer julia hit och sover, torsdag ska jag på kolmården med fina vänner, fredag blir malinhäng och lördag blir 75an häng.( jag kommer kalla oss 75an även när jag är 30, hur töntigt det än är ) & söndag blir det tagga inför skolan. Sen ska jag även träna vissa dagar och ta hand om hästen några dagar. Känns ganska härligt, 2011 har bra vibbar med sig.

nu ska en trött liten tjej gå och lägga sig
& jag har brytit mitt nyårslöfte 1,2 ... 3 gånger.
waho.

Kommentarer
Postat av: elin

haha söt. mitt nyårslöfte är att FÖLJA MAGKÄNSLAN. ses på lördag pussi

2011-01-04 @ 16:23:08
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: malin

jag tycker extra mycket om dig när du är töntig. nattinatti

2011-01-05 @ 00:10:41
Postat av: cilla

hehe är den filmen bra? vampires suck alltså :)

2011-01-17 @ 20:01:37
URL: http://byck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0