ge mig sommar råååå.

åh. vill till landet...

jag vill äta 305kg jordgubbar, bära jeansshorts och solbrillor

och bada x40. Jag vill sitta på uteserveringar och kolla på alla snygga människor,

jag vill slippa ta på mig hundra jackor när jag ska gå ut,jag vill vakna av att solen letar sig in i rummet och känna att det värsta som finns är när man bränner sig i solen.

( våran stuga syns inte här, den ligger närmare havet )



ja. jag är fortfarande sjuk, men ska verkligen försöka bli frisk tills ikväll - vill inte missa teatern.
puss nu ska jag ta min 5830:e alvedon på 2 dagar.


PS. FRÅGESTUND PÅ USA-BLOGGEN HÄR.
FRÅGA VAD DU VILL, SOCKERTOPP!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Åh jag håller med dig! Längtar så efter värme och sol - massvis med jordgubbar och svalkande dopp i havet :)

2011-03-02 @ 19:24:13
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

sv: Men idag kändes det verkligen att det går åt rätt årstid - grymt skönt! :D

2011-03-02 @ 20:33:17
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0